onsdag 8 oktober 2014

Lista...snott av ngn för ett tag sedan...glömt vem...trött...sorry


Jag kan - sjunga alla mina tre barn till ro och sömn
Jag vill - komma på nått
Jag borde - gå och lägga mig minst en timma tidigare varje kväll, varför i hela friden är det så svårt...!?
Jag har - det fint
Jag skulle - behöva stretcha innan sovdax
Jag gillar - ljudet när man plockar äpplen, doften när man öppnar ett nytt pkt kaffe, att hänga i gäng
Jag älskar - att bo på hotel, älskar!
Jag måste - organisera vardagen ännu bättre....och lägga mig tidigare
Jag behöver - en voltaren (träningsvärk)
Jag får - nog lov att ta ett varmt bad ikväll också
Jag har inte - en aning...om så många saker
Jag kan inte - äta potatis
Jag vill inte - äta potatis
Jag borde inte - äta choklad ikväll
Jag gillar inte - att glömma saker
Jag älskar inte -vår bil men det är bra nära
Jag måste inte - sova 8 timmar per natt, får jag 6 1/2 klarar jag mig fint
Jag behöver inte - leta efter saker att göra

Inga kommentarer: