torsdag 19 juni 2014

pre-midsommar

Hej hopp! Vi har lämnat staden för traditionsenligt midsommarfirande i sommarhuset i Nordingrå, vädret är väl sådär men det gör inget (nästan iaf) när vi är här. Det får iof gärna vara lite uppehåll imorgon så vi kan trycka in lite dans runt stången. Iår blir det inte mindre än nio! kids här. Vi laddar som sagt för midsommar-baluns med familj och vänner. Saker jag funderar på ikväll är tex om jag borde ha gjort min rom-smörgåstårta redan så att det skulle maxa på saftighet...om jag ska ha långklänning el jeans och kimono imorgon....om "skelettet" till midsommarstången finns kvar sedan förra året..ja lite så vandrar tankarna. Men nu måste jag i säng! Imorgon blir det förutom midsommarfirande på bloggen även månadens fyra-utmaningen som jag äntligen lyckats knopa ihop. Nighty night!
Skjorta fr COS, jeans fr Lindex, lackloafers fr Vagabond

Inga kommentarer: