lördag 25 oktober 2014

igår och idag

Det blev visst en liten paus. Ibland är det för svårt att förmå sig att lägga vikt vid att fota och lägga upp, då pausar jag tills det liksom känns ok igen. Nu så.
Intensiv vecka på jobbet, många möten, långa sittningar. Härligt att vara igång.
Dagen idag började med nöjda barn som klev upp vid 06:30 och mös med sin pappa i soffan så jag kunde mysa i sängen själv med förra avsnittet av Downton Abbey utan att någon en s märkte. Sweet! Sedan frukost med eld i kakelugnen, vinterdäcksmontering och sedan allmän utplacering av barn för natten. Maken och jag är bjudna på middag sans kids. Underbart! Just nu vilar vi välförtjänt efter att ha staplat en ansenlig mängd ved, snart måste det bytas om och piffas lite innan taxin hämtar upp oss. Hoppas ni också får en trevlig kväll!
Igår mötade jag i leokjol fr Lindex, ulltröja fr H&M-studio, tisha fr COS och skor fr Vagabond och eftersom det var domedagsväder här igår fick mina flecefodrade strumpbyxor åka på.

Inga kommentarer: