måndag 20 april 2015

The Great Party


Så blev det, inte fullt ut Gatsby-glamour men rackarns nära. Nästan alla på partyt hade algt manken till, vilket gör det så himla mycket roligare tycker jag. Att leva är att leka! 
 

Min klänning är ny men hade hyfsat rätt stuk tycker jag, rak, en ringning som kanske inte är helt korrekt men ändå kändes rätt och så är klänningen liksom lite draperad ner till. I pannan sitter ett gammalt strasshalsband som jag byggd om lite och håret är liksom upprullat bak.
Pricken över i´t är in lilla väska som liksom hänger på handleden och pälsen som verkligen kickade in mig i rätt karaktär. Plus smycket till kvinna jag fick kroka arm med!! Kolla bara, Daisy släng dig i väggen! Det var en riktigt härlig kväll någonstans mellan Gatsby och real world Härnösand. Tack alla LCare för allt jobb ni lagt ner. Ps, jag satte full pott i champagne-blindprovningen!!

Inga kommentarer: