fredag 31 december 2010

bryt ihop och kom igen

Just det, planera och planera. Bjuda in å grejas, köpa bubbel å allt sånt. Hittade en blåsa värdig nyår, skor som passade fint i garderoben och nyfixat hår. Hjälpte föga. Ni sitter jag hemma i soffan i rutiga flanellbrallor och håret i tofs. Magsjuka! Jag hann med fördrinken hos oss, lite mingel på festen och en räka från förrätten innan jag kände att det var dax att tacka för mig. Först surade jag lite....det måste jag allt erkänna men nu har jag släppt det. Jag fick iaf göra mig fin, köpa klänning och träffa många goda vänner. Nu hälsar Jan Malmsjö på i mitt vardagsrum, ska hänga med honom lite. Hoppas att ni alla har det fantastiskt, som man ska idag. Jag har det fint, tro inget annat. (Även om jag gärna skrikigt mig hes med vännerna ute i snön, trots det, fint)

Gott nytt 2011!

The stomach flu for new years....not a pretty sight. Still, happy for everything fabulous in life. Happy New 2011!

1 kommentar:

Birgitta sa...

nä så trist. Hoppas du är piggare idag!
God Fortsättning!