onsdag 16 juli 2014

senaste från livet



Livet i sommarhuset ter sig särskilt ljuvligt i sommar...fast så är det nog varje sommar. Vi har iaf haft fantastiska dagar på sistone. Skålade med de raraste av vänner i god ekologisk champagne och rosendryck när jag lyckats med min bedrift att ta körkort.
Vi har begravt inte mindre än tre fåglar som gått åt pga av våra blanka fönster i sommarhuset.
Haft stor fest i vår trädgård i stan innan bästa Broöppning. 50 vänner som tog tillfället i akt att ses mitt i sommaruppehållet från varandra. Mkt bra stämning den kvällen!
Barna, älskade bråkungar, som ger mig illusionen av det evighetslånga sommarlovet.
Bastu och bad. Oändligt härligt och livsbejakande - dag som natt, kväll som morgon. Men nu har vi packat och dragit från sommarparadiset för ett par dagar, ikväll stundar kalas för min mormor (90 år!!!) och imorgon drar vi söderut på bilsemester.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till körkortet! Grymt bra kämpat! Kram fru O

Unknown sa...

härliga sommar! och grattis till körkortet! :D