fredag 22 augusti 2014

sammanfattning i listform

dagens trevligaste; 
Morgonfika med två andra föräldralediga kvinnor....ingen pinsam tystnad här inte. Herre så vi kan prata, älskar prat med kvinnorna i mitt liv. 
dagens lycka; 
Att jag lämnade Kisen på dagis, all by his lonesome, och han hade en alldeles strålande dag där....jag får väl igen för gammal ost inatt men det tar jag gärna bara han inte gråter efter mig på dagis.
dagens kick; 
Samma som igår, att få hoppa in i bilen och köra runt och plocka upp barn och utföra div ärenden.
dagens avslut; 
Middag i stugan tvärs över gården, underbara hyresgäster som bjuder på fantastisk mat.
dagens oväntade; 
Att ett barn försvann iväg på äventyr över natten med farmor, att Kiddet stannade kvar tvärs över gården för att sova hos bästisen och det helt plötsligt bara var en liten Kis att lägga här hemma.
dagens kläder;
Mörkt blå, slapp trench fr H&M, ulltröja fr Monki, spetsblus fr Lindex, jeans likaså, brouges fr VOX, väska fr &Other Stories

1 kommentar:

Sofie sa...

Elegant! Närmar sig jobbstilen?