tisdag 14 juni 2011

Mer kalasande

Idag hade Kiddo och jag en liten födelsedagsbjudning, för våra föräldralediga kompisar, typ. Det slog mig mitt i partyt att här sitter jag i ett rum fyllt med härliga människor som jag inte känt speciellt länge men som nu finns i mitt liv på ett väldigt självklart sätt. Fint att finna nya vänner vid 35.
Fina presenter fick hon min lilla guldklimp. Böcker, superfina träfrukter fr Plan och jump suiten och klänningen ovan. Klänningen av Härnösandsmärket Gosilago, barnkläder i retrotyg, hur fint som helst.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för fikat! Att gå på barnkalas utan barn var tiptop, men Morran hälsar att han gärna vill träffa Kiddo snart ;) Är väldigt roligt att ha lärt känna Dig lite! På tiden att Du har en polare som heter Linda juh ;) /LW

Garderobenmin sa...

Linda - Vi får ta en date snart! Är osäker om jag hinner med ngt på fre dock, måste stug-handla å packa innan dagisjobb å stadsflykt. Tis till veckan?

Anonym sa...

Vi siktar på tisdag! Hare bra! /LW

Gunilla sa...

Om du gillar barnkläder i retrotyger kan du hitta fina sådana här:
http://retro-stuff.blogspot.com/
Jag har köpt till barnbarnen! :)

Katarina sa...

Alltid lika kul att träffas, toppentrevligt! Är så glad att vi blivit vänner, du är en så härlig person. Stor kram

Garderobenmin sa...

Gunilla - kollar in, tack för tipset!
Katarina - Jag med och Du också! Kram