torsdag 25 oktober 2012

Artar sig!

Känner att dagen i morgon kommer att bli en bra en (peppar peppar måste jag ju skriva då). Kommer ner till Götet redan vid 8 på morgonen och tänker mig en morgonfika m gamla käraste bästa kollegorna, sedan dumpa väska på mitt favorithotell och dra mot Avalon och lunch med en gammal goding, sedan bara måste det hittas en klänning OCH hinnas med en vila på hotellet. Dejt över en lättare middag har jag med ytterligare en goding å sedan gör vi sällis till vernissagen. Oh the joy! Fram emot 20 vankas det bankett....sedan får vi se hur länge till preggot håller i.

Pic; lånar fin Poesidon-bild fr fotoandersn.blogspot.com

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Kan rapportera att det inte finns någon snö här iallafall! Ha det så bra här "hemma" i Götet! Vinka om du ser mig springa förbi nånstans...

Anonym sa...

Stay cool o ha en fantastisk kväll! //AKAF