fredag 12 oktober 2012

i torsdags

Det var en fullspäckad dag igår, en dag då jag befabb mig i tre olika städer respektive kommuner i vårt län, en dag då jag var på både föreläsningar och möten och en dag som slutade med en filmpremiär.....röda mattan and all. Men mer ord och bild om det ikväll.
På dagen igår var jag bekväm i ett par nya jeans som jag fyndade på rea i onsdags....på Lindex barn-avd. Wide heter de visst....på mig lite mindre tight bara, slappa...lite boy-friend cut. De är rätt sora i midjan så jag hoppas kunna ha dem ett tag till under graviditeten och sedan efteråt då jag brukar längta desperat efter riktiga jeans men inte komma i ngt som jag använt innan magen. Skorna är mina gamla trotjänare fr VOX och tröjan den underbara i siden och ull fr COS.
Nu börjar fredagen och jag drar snart till grannstaden för ett heldagsseminarium!

Inga kommentarer: