onsdag 21 november 2012

bak och fram

I somras klickade jag hem den här tishan, Minimarket via kotyr.se. Jag var så nöjd men hann dock bara ha den en gång, för första gången jag tvättade den måste den ha fastnat i ngt i maskinen eller någon annanstans, för den andra gången den skulle på var den full med små hål i trikån på framsidan. Buhu och j###a skit har jag tänkt varje gång den dykt upp i garderobenmin sedan dess. Tills igår. Nästade ihop hålen och vände tröjan bak och fram, visst, den ser inte perfekt ut bak men bra mycket roligare än att den ligger trasig i garderoben är det iaf.
Halsbandet kommer fr Lindex.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Fiffigt och snyggt! Och så känner jag igen mig SÅ i det där man ältar; missade bra-köp (som du nämnde ang fina Monki-klänningen) och när bästisar i garderoben får för sig att gå sönder!!

mis(s)match sa...

Med det fina halsbandet. Jag hav det till min mamma i present. Ångrar att jag inte köpte ett själv!