tisdag 20 november 2012

spökplumpen på födelsedagen

Älskar helsvart men det är ju rakt omöjligt att fota inomhus i mörker. Klänningen är en av de användbaraste jag har i garderobenmin, köpte den för typ en 50-lapp på Monki för ca 4 år sedan. Sedan dess har den varit på riktigt fina kalas, nyårsfester, gravidkänning och fungerat som strandklänning under flertalet solsemestrar. Den är slapp och ärmlös i vanliga fall och tillverkad i ngt slags tygigare baddräktstyg....om ni fattar. Skrynklar aldrig, torkar på 2 röda och blir typ knappt smutsig....haha, låter ju nice. Enda smolket i bägaren är att varje gång jag använder den tänker jag på att jag borde köpt den benvita varianten också....men det gjorde jag korkat nog inte. Vill minnas att svägerskan slog till på den.....?
Hur som, idag har jag polo fr Indiska under klänningen och herrskor fr  VOX, klockan utanpå ärmen är Makens, vintage fr Omega. Nu så, halleluja å go natt!

1 kommentar:

Librarybeth sa...

En lovely dagens! Helsvart äger verkligen!
(och Spökplumpen har jag inte tänkt på länge!! Det var en rätt rolig figur ju!! ;))