söndag 28 juli 2013

hemma

Slut på utlandssemester, back to plain old vanlig semester - vilket ju inte är kattskit direkt. Vi är nu i vårt älskade sommarhus igen, lite svalare, några med lite grönare hår (märkligt poolvatten;-), jag med en nu övergående men tidigare riktigt jävligt ögoninfektion som snodde resans två sista dagar av mig. Stannar således bakom glajerna ett tag till. Idag har vi, förutom att hälsat på primärvården, tvättat semestertvätt, varit väldigt glada för hjälp från mina finaste föräldrar, dinerat med svärisarna och sedan landat här ute on paradise. Tre! ljuvliga veckor till har vi att njuta av.
Återupptäckte ett par gamla shorts idag, köpta för typ en tjugo på ngn HM- rea för år sedan, slappa å roliga - min kopp precis ju! Linnet fr Åhléns, blusen fr Acne, hatt HM och väska Palmgrens. Mammas gamla berlockarmband och en silverring fr tonåren som pynt.

1 kommentar:

Librarybeth sa...

Skönt att du fått hjälp m ögoninf. Det kan vara besvärliga saker.... tvi!!! Fortsatt sköna dagar! Själv har jag inte så många dagar kvar :C