torsdag 18 juli 2013

Semester-mood

Igår när jag vaknade visste jag inte vad klockan var eller vilken dag det var. Efter ett tag tänkte jag; vilken konstig söndag, den känns som en lördag.....tills jag kom på att det var onsdag. Haha, så underbart semesterförvirrad. Vi har en fin sommar där vänner å familj avlöser varandra här i sommarhuset, projekten finns men är ganska små och lätta att lägga på is när solen och bryggan lockar mer. Jag renoverar tex en gammal spjälsäng till Kisen att ha här i huset. Idag packar vi dock ihop oss och drar till stan, omgruppering står på agendan. Vi åker till Spanien på lör, 14 vuxna och typ 12 barn ska hänga i gäng de luxe en vecka. Ca 7 mil fr Barcelona ligger vårt hus. Rapport följer!







4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ja, det är så skönt att tappa kollen på veckodagarna -jag bara njuter att hänga hemma nu efter vår resa i England. Trevlig resa!!!

Jenny sa...

Hoppas att ni får en toppensemester! Kram

Jenny sa...

Hoppas ni får en toppensemester! Kram

Anonym sa...

Låter härligt-både med stugsemester o Spanien! Ha det fab på resan! Kram fru O