onsdag 13 november 2013

hittepå-rapp och en riktig banal skitdag

Alltså, vissa dagar....inte alltid toppen. När bilden togs var det fortf en bra dag men den gick snabbt åt skogen. Orkar inte tråka ut er med detaljerna men saker har tappats bort, varit slut, gjort ont, det har kommits försent och tackats nej, uppskjutits och gnällts en hel massa. Dagens (ny-gamla) lärdom, sur mor får sura barn, sura barn gör mor sur.....ja ni fattar. Som tur var kom några bästisar jag saknat förbi på kvällste framför brasan i biblioteket så dagen fick en liten stunds skimmer på kvällskvisten. Sedan såg jag Schyffert/Rehborgs nya program på SVT, så himla roligt! Och imorgon har jag tid hos min rygg-magiker kiropraktor-Mats, en hjälte i mitt liv. Vi går och lägger oss och hoppas på en roligare morgondag.....även om mitt jävla pass fortf är borta...
Kappa fr Lindex, stickad tröja med fina blommor fr en av H&Ms conscious collections, under farfars-tisha fr Only, jeans fr H&M och boots fr Musling. Jag skrattar mig ur fokus för att Maken liksom rappade en lånsam hittepå rapp medan han fotade mig....hahaha.

2 kommentarer:

Alex sa...

Vad som är bra med borttappade pass är att man kan få ett nytt på ett par dagar! Det här påminner mig förresten om att jag måste fixa ett nytt. Mitt är lite trasigt och jag vill ju bli insläppt i USA!

Garderobenmin sa...

Precis, jag kunde inte se det som positivt igår dock, då jag behövde legitimera mig för synundersökning för att kunna få min lämp....för att kunna ta körkort... Vägen är nog lång mellan mig och körkortet ändå ;-) Bättre humör idag dock ;-))