tisdag 12 november 2013

inget raffel direkt

Men hörni, det är ju ingen rafflande blogg jag skriver för tillfället, är visst alldeles för nöjd med att skrota runt här hemma med en två el tre kids. Dax att börja ta sig ut i världen lite mer kanske. Idag blev det iaf en liten tur, jag och Kiddo följde med Kiddet till hennes dans, alltid en uppskattad utflykt. Medan Kiddet dansar hänger jag och Kiddo med andra barn och föräldrar som hänger och väntar. Faktiskt trevligt på riktigt. Sedan när vi kom hem väntade mormor och morfar där med lill-Kisen och köttbullsmiddag, fina lilla livet, bästa mor och far!
Jag inviger en reafyndad jeansskjorta idag, fick tips om den för ett tag sedan då jag skrev om jeansskjortor på bloggen men köpte inte då.....och nu har jag alltså hittat den på rea. Jiho! Finns på HM, reas här. Jag är supernöjd och är inte alls less på vare sig denim el patchwork.

1 kommentar:

Jessica E sa...

Jag tycker din blogg är helt underbar kanske eftersom jag också skrotar hemma med 1-3 kids fast i El Stocholmo :-D