tisdag 22 april 2014

aaamehh...el Varför har du mössa på mamma? Because my hair under it looks like shit

Dagens irritation (och patetiska i-landsproblem) - jag har förlagt min strömsladd till the freaking computer och Kiddo har kollat slut på hela batteriet. Alltså allvarligt, jag blir galen när saker försvinner! Har letat så mycket ikväll att det börjat konstrueras konspirationsteorier i skallen på mig....typ, vem vill allra minst att jag ska kunna använda datorn...just nu lutar det åt att min ettåring här hemma får skulden. Haha, jag behöver hjälp...på ett el annat sätt.
Hur som, jag har verkligen skrotat runt i slappa paltor idag och pga av att jag valde sömn ist för dusch i morse fick mössan vara på hela dagen. Först hade jag även senapsgula strumpor på ihop med mina grå, blå och neonorange sneakers men när jag tittade ner fick jag estetisk panik och bytte sedan till mina lackloafers som jag hittade när jag (läs Maken) röjde i skohyllan. Fr topp till tå: Lindex, Monki, H&M och Vagabond

Inga kommentarer: