onsdag 10 december 2014

ingen bal på slottet - eller very vab å inte fab

Japp, jag visste i morse att jag skulle vabba idag, halva dagen till mig, halva till maken. Men jag var så frusen och trött att det fick bli varmaste, största ulltröjan på ändå trots att den kanske inte är så kontor. När jag inte riktigt har energin på topp orkar jag inte frysa så då åkte LindaKs tröja på. Den är från H&M men jag har bloppat hem den, här till jeans fr H&M och mina finska skinnstövlar som också är varma och trygga...och gör tröjan lite mer klädd tycker jag.
Jag skulle kolla Nobel hela kvällen, så var min plan och den såg ut att gå i lås då Kisen somnade före 19, tjejerna skulle få kvällsfika och sedan knoppa in de med...efter att vi hade kollat prinsessorna tillsammans. Mysigt va?! Men nänä. Hostiga snortrollet vaknade precis innan allt det mysiga skulle dra igång, sedan blev den här kvällen inte alls så mycket Nobel och prinsessor. Mer visk-skrika åt de två äldsta att de minsann måste somna själva för att lillebror är sjuk....inte roliga mamman, belive you me. Fy alltså. Snacka om skönt när Maken kom hem från sena jobbgrejen och tog över brottarmatchen med snortrollet och jag fick gå ner till biblioteket och kommunicera lite med er och kolla slutspurten på Nobel. Breathe in breathe out. Imorgon får det bli andra bullar!

Inga kommentarer: