onsdag 14 januari 2015

problem till för att lösas....så kan det väl inte vara ändå

Men vilken galen dag, tänk att problem känns så olösliga innan man löst dem och efteråt fattar man inte varför det tog en sådan tid att komma på lösningen. Så var det idag, var tvungen att pausa med lunchpromenad på stan....för att jaga nya nyanser ;-) Sedan gick dagen i ett flygande fläng och när krånglet var löst väntade Maken och vänner med indisk mat hemmavid och sedan fika med svärmor och svär-moster och makens rara mormor som hälsar på i stan. Fullt hus ikväll alltså, precis som vi gillar det.
Jag älskar som redan skrivet mina ryska sjalar och ihop med tex en randig tisha tycker jag att det blir ett bra uttryck. Sjalen är köpt på markand i St Petersburg, tishan på COS, jeansen på Lindex och stövlarna på Myrornas.

2 kommentarer:

Frida sa...

Mycket snyggt! Jag copycattar dig i dag!

Garderobenmin sa...

Jag såg! Tack!! ;-D