lördag 30 juni 2012

Nyförvärv idag

Tänk så finurligt hen har det! Makens mormor! har rensat i garderoben och jag fick ärva en kofta i tunn ull, i ljuvligt bubbelgumsrosa kulör. Den har jag trippat runt i idag, med mina gamla jeans fr Cheap Monday och mina nya bästa skor fr Vagabond. Finns på web-rea nu. Tunna skinnskor med knyt, som en ballerina fast med knyt. Wonderful! I bakgrunden syns min Svärfar i snyggaste tröjan....beställd fr England. Han är en riktig klädsnobb, Svärfar min. Inte för att han någonsin skulle erkänna det men han är kräsnare än de flesta av oss. Även om han envisas med att säga att hans stilförebild är bonden i Fåret Shaun. För övrigt har vi det allmänt fantastiskt, har precis ätit rårakor med löjrom och nu väntar vi på lammet.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Det fyndet blev bra på dig!! Då delar svärfar klädintresset med dig alltså!! :D

mis(s)match sa...

Vilken härlig kofta!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - Visst blev den, sommarens kofta tror jag. Han gör det....i smyg ;-) Jag tror liksom inte att man bara kan vara estet inom ett område, det går liksom på tvärsen i livet. Sedan kan man ju skita i mode, men stilen, det estetiska går inte att bortse från.
Mis(s)match - Visst är den! Så nöjd.