torsdag 19 februari 2015

Brondin

Himmel, det känns som om det är så mycket att hålla i huvudet just nu. Både att klura på och att utföra, hinna med och klara av. På jobbet fullt ös och här hemma har jag suttit kvällstid och snott ihop en föreläsning jag ska hålla på lördag, på Konsthallen här i stan. Kul MEN jag har så otroligt höga krav på mitt eget kunnande att förarbetet tenderar att bli så omfattande. Också svårt att upparbeta orken när man inte kommer fram till datorn för än efter 21. Så, nu har det runnit ur mig och jag kan jobba på ;-)
Min kära skära kavaj som jag gillar så mycket, den är ganska svår att återge på bild, speciellt den snygga påsiga rundningen baktill som nästan är hela grejen med att jag gillar den så, men idag gick det helt ok. Fr H&M, ett riktigt budgetfynd. Under min stänkmönstrade tröja fr Scotch & Soda, jenas fr Only och skor fr Vagabond. Ser ni föresten att jag blivit brodin...innan jag ens visste att man kunde bli det ;-) Såg det hos Sofie som påpekade att Vogue snappat upp detta "fenomen" under NYFW. Jag har iallafall bara kört en mörkblond toning i håret för att jämna ut utväxten lite...eftersom jag tydligen helt slutat att gå till någon som helst frisör. Sist tror jag var i oktober.....!

Inga kommentarer: