måndag 12 oktober 2009

brillor

Nu mamma har jag handlat glasögon på nätet. Hälsa lillebror det ;-) Jag tror allt att jag slår till på Avola-small och Caserta, jag vet, två par. Så crazy är jag ;-) Jag fick idén hos LindaK och såg idag att Lindas (B)loggbok (ni hittar henne med adr lindarling.blogspot.com eller i min blogglista) också har handlat. Det är ju så underbart att vi alla kan handla billiga glasögon. Bort med galendyra brillor för tusentals kronor. Jag tror att jag är rätt nöjd efter dessa, jag har ganska många nu ;-) Får allt göra en brill-redovisning när dessa två landat i min samling.

3 kommentarer:

Linda sa...

åh jag beställde också hem de där piloterna för påseende och gillade dem MEN maken skrattade högt och länge. så mycket att det inte kändes ok att trotsa det och beställa ändå... well, lucky you! de är fortsatt väldigt fina.

Anonym sa...

Har du inte problem att byta mellan olika glasögon trots du har samma styrka på dom?!?! Jag har provet och jag mår bara illa...förstår inte varför för jag vill gärna också kunna byta mellan bågar men det går icke!
Milla http://memillakilla.blogspot.com

Garderobenmin sa...

Linda - ibland behöver makar bara ställas inför redan etablerade fakta. De fattar inte lika snabbt ;-) Men de du valde var grymma!
Milla - Nä inte alls. Konstigt att det blir så om du har samma styrka. Har du kollat med din optiker.