torsdag 22 oktober 2009

en knyckt liten lista

I morse på jobbet upptäckte jag att jag och LindaK tänkt lite lika när vi valde ur garderoben idag, jag förstärker stalkervarningen med att knycka hennes lilla lista och göra den till min. 












Roliga - Spontanlunchen med Maken
Trista - försäkrings-års-rapporten
Räddning - att jag är halvvägs igenom den
Goda - clementinerna
Klackar - Whyred
Lunch - caesarsallad som var god tills jag upptäckte att de lagt pasta i den. Pasta?
Butik - en snabb sväng på mitt H&M
Stadsdel - innerstaden och Eriksberg
Klänning - H&M
Saknad - kollegans glasögon
Väder - höstig sol
Allmänna tillstånd - obestämbart
Kändis-look-a-like - har inte sett någon som liknar någon annan
Post - 50:- rabattcheck fr H&M, jihoo. Mama´s buying a bran new.......socka

Tröja/klänning och tights fr H&M, skor fr Whyred och halsband fr H&M tror jag

4 kommentarer:

Linda K sa...

veeeery najs!

Att ha det gott sa...

Jättefin som vanligt

Jenny sa...

Håller med om saknaden. Väntar med spänning på posten...

Garderobenmin sa...

AHDG- tack, som alltid ;-)
Jenny - inte idag heller.....lider med dig.