söndag 8 november 2009

en helg i vårt liv

I går tog vi en tur til FreePort och shoppade lite, det var mest svärmorom fyndade men även jag hittade lite fint. Idag har Maken har fyllt år och det har firats farsdag, den vita prinsesstårtan var superb. 
Jag invigde mitt fynd fr FreePort, en klänning fr det otippade märket Jackpot, ett varuprov. Till det mina blanka tights fr Åhlens och kängor fr DinSko.

I present av Svärföräldrarna fick vi (jo jag fyller också år snart) biljetter och sällskap till Cirque de Soleils Saltimbanco. 
Det är svårt att beskriva Cirque de Soleil, 
sagolikt känns som det enda rätta. 
Jag har sett en av deras föreställningar
tidigare, i San Francisco. Det är som att släppa 
sitt vuxna logiska tänkande och bara ta in alla 
underbara vackra varelser som dyker upp överallt ifrån.
Scenkonster som tar andan ur en, kostymering som 
överträffar det mesta och komedienner (ny-cirkusens clowner) 
som gör att man viker sig av skratt. 
Kan som sagt inte beskriva det så bra men jag 
rekommenderar er starkt att se dem om tillfälle ges.

2 kommentarer:

Att ha det gott sa...

JÄTTE fin klänning
Tårtan ser smaskens ut

Garderobenmin sa...

AHDG - Tack! Det var den ;-)