måndag 30 november 2009

Konferens


Just det, jag var ju iväg på en rolig jobbgrej i slutet av förra veckan. Till min gamla studiestad Umé, till en konferens packad med intressanta föreläsningar i dagarna två. Vi lyssnade, åt så vi storknade på vackra Sävaregården och jag sussade som en prinsessa i min sköna hotellsäng.
Vi hann även med ett besök på byggplatsen för det nya Bildmuseet, som också ska hysa en arkitektutbildning mm. Coolt hus blir det nog allt, som ett lapptäcke av fönster, precis vid älven.
I Umé var det visst stört omöjligt att få till någon bra outfitbild, detta var det närmaste som jag kom. Men ni har iaf sett det förut så det gör inte så mycket. Myströjan fr H&M och mammas gamla stövlar var iaf perfekta att sitta och lyssna i, ätvänlig är den också ;-)
Det är faktiskt så fint att man svimmar lite när man kommer in på Sävaregården.


Inga kommentarer: