tisdag 8 juni 2010

Bättre dag

Som sagt, en mycket skönare dag idag. Igår var både läskig och jobbig. Det var bla lite banalt jobbkrångel och lite überläbbigt bebistrassel. Idag har jag dock tagit allt en smula långsammare. En lång lunch i ensamhet med nya Elle Interiör och smaskig mat. Några små ärenden på stan, både trista som stödstrumpor och roliga som lite nya bijouterier , en lång tupplur, en unge som blev glad vid hämtning och en Make som kommit hem från sin sista frånvaro innan bebben kommer. Alltså en bättre dag.
Kände mig lite fin idag. Älskar mina nya långa klänningar, helst i vardags-tappning. Denna är fr H&Ms fashion against aids linje, ett riktigt budgetkap som jag hoppas ska vara fin även med bebben på utsidan, över har jag mammas gamla Tensonjacka fr 70talet, väska fr Palmgrens, halsduk fr Zara herr och örhängen fr Erica Weiner köpta på fina Grandpa här i Gbg (nya för dagen!).

Nya!

8 kommentarer:

B sa...

Du är så söt med din stora basketbollmage i den där klänningen!

Jenny sa...

Härligt med en bättre dag. Och superfina örhängen! Kram

Anonym sa...

Va fin du är!

Garderobenmin sa...

B - Tack! Jo den är praktfull, bollfötterna är inte riktigt lika söta ;-)
Jenny - Mycket! Tack!
Anonym - Tusen tack! Snällt.

Frida sa...

uhu, låter som en tokigt jobbig dag det där. tur att det blev bättre!

Garderobenmin sa...

Frida - det var det. Men nu är jag lugnad..eller iaf mindre nervös.

Att ha det gott sa...

Jag tycker att du är jättefin

Garderobenmin sa...

AHDG - tack snälla du.