måndag 21 juni 2010

Igår.

I min skalle är det fortfarande en aning rörigt, orken kommer tillbaka stötvis och då blir det likadant med inläggen här på bloggen. Det får vara lite så nu ett tag tills allt satbiliserat sig en aning. Jag kan säga att mina organisatoriska bidrag här hemma inte slår rekord just nu. Amningsförvirrad är bara förnamnet, jag glömmer, tappar bort och gör fel, hela tiden. Stackars Maken ;-)
Igår ägnade vi oss år trist med nödvändig bebisshopping, i trist väder, på trista Backaplan. Bluähch, men snabbt och effektivt. In and out liksom.
Jag har som som sagt ont om grejer att ha på mig, som både passar storleken, den nya kroppsformen och behovet av att kunna knäppa upp. Igår löste jag det genom att sno Makens skjorta, till det tigths fr H&M samt kängor fr Wera.

Inga kommentarer: