söndag 27 juni 2010

tidiga vanor

Det är liksom ingen ordning på dygnet när man har ett spädbarn. Mitt måste väckas minst var tredje timme och påminnas om att äta. Ny, tidig och liten som hon är. Sedan somnar hon av ren utmattning, endast halväten, vilket i sin tur resulterar i att jag sitter vaken utan Kid och pumpar och bloggar med enhandsfattning. ;-) Vid denna trötta timme. Hoppas att ingen av er behöver vara vaken och läsa detta nu utan sussar skönt i era sängar.
Nu hoppas jag på ngn till timmes sömn.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Det där är en jobbig tid - men det blir bättre...

Allt och/eller Inget sa...

Hej och grattis till Kid2! Känner igen det där med vakna nätter och amning. Jag hittade din blogg i natt när jag satt och ammade och enhandssurfade :) Vi får väl tro att det blir bättre :)

Garderobenmin sa...

Linda - allt och/eller inget - Tack! Enhandssurfing är ibland det som räddar oss från att bli galna...;-) Bättre blir det, det vet jag helt bestämt. Allt är en fas, kortare än man tror oftast. Lika bra att njuta av eländet ;-)