tisdag 10 augusti 2010

lite inspiration

Jag har ingen telefon idag, om det nu är någon som försökt ringa mig. Den ligger hemma hos Svärisarna. Attans! Jag känner mig hyfsat avskuren från omvärlden, tur att nätet finns ;-) Jag hade halvt om halvt en date inbokad med FruS men jag anar att sonens inskolning tagit på krafterna för både barn och vuxna. Vi kan väl höras om imorgon FruS. Mitt vuxna umgänge idag har hittills bestått i ett snabbt besök av YesFriend, det stundar giftermål för henne (jiho!!!) och jag har fått äran att stå för "något lånat", om hon kan använda något av det jag erbjöd dvs. Det skall testas ihop med övrig ensemble, sedan får vi se.

Här får ni af några sköna bilder ur mina mappar, att inspireras av så här i sensommartider.
Ge mig en tripp till Paris el Rom så skulle jag gladeligen se ut så här...eller jag menar klä mig så här...eller det menar jag inte alls egentligen ;-)
Inget annat än en fantastisk klänning, fångad av Face Hunter
Skön donna med fin stil.

Inga kommentarer: