fredag 13 augusti 2010

Monki I like

Igår var vi på en shoppingrunda, Maken och jag. Kläder till det stundande bröllopet stod på agendan men jag passade på att kolla in lite annat också. Föga förvånande kanske. Bland annat blev det en kasse från Monki med lite blandat. Just nu känner jag ett sug efter sköna slappa kläder som det passar fint att vara mamma i men samtidigt vara lite cool och jag. Hahaha, ibland är jag ju så kul att jag fnissar på mig. Läser ni verkligen detta? Hahaha. Hur som helst, Monkis höst är så väldigt fin, jag vill ha allt. Kola in bara. Lager på lager är ju grejen. Kulturtant anno 2010. Det är jag det! Jag och svärmor ska även göra en gemensam beställning fr kulturtanternas bibelkatalog, Gudrun Sjöden. Det blir toppen ska ni se!
Brllopskläder då? Joårå, ett fint litet nummer hänger nu och väntar i sovrummet. Typ lila-dimmig vindröd, assymetriskt och ganska slapp. Kanske blir det Prada på fötterna, kanske Acne, på huvudet blir det nog även någon liten dekoration. Great!


Kappan!
Har ingen aning om man verkligen kan gå klädd så här men jag känner mig inspirerad.
Byxorna ska bli mina!

4 kommentarer:

Malin Z sa...

Kan knappt bärga mig till lördagen av flera anledningar :) Kram!

Garderobenmin sa...

MalinZ - Inte? Konstigt ;-) Det ska bli fantastiskt!

Jenny sa...

Fina Monki-bilder. Ser lovande ut. Tror jag ska lägga till den där fina gammelrosa till min färgrepertoar. har sett den färgen på stan här och där. Fint!

Garderobenmin sa...

Jenny - kan nog bli toppen!