onsdag 11 augusti 2010

lyckan i att svida om

I dessa dagar när jag är hemma med två barn själv (vilket känns en smula kaotiskt) är det ganska skönt att få svida om till middagen och dra iväg ett par timmar. Igår åkte vi ut till goda vännernas stuga, de är hemma från det stora äpplet och vi försöker hinna umgås så mycket som möjligt. Supermysig kväll, sagolik kyckling och fina vänner att umgås med, sämre kan man ha det. En utmaning kom även upp på bordet. Det verkar som om min lasagne ska tävla i höst. Haha, jag känner mig faktiskt en smula nervös ;-) men kul ska det bli. På dagen var jag mammaklädd i nya jeans fr VeroModa (Tack för reatipset FruF), blus fr Monki och skor fr DinSko. På kvällen tights fr Frk, tisha fr Acne och blus fr Monki. Halsband fr Indiska och sandaler fr DinSko.

Inga kommentarer: