måndag 16 april 2012

listar


Clara utmande alla att fylla i och vem är väl jag att motstå en lista.
1. Vem är den absolut roligaste personen du vet? Det tror jag att jag nyss svarade på en en anna lista, då svarade jag kompisar så nu säger jag Fredrik Lindström och Peter Apelgren, båda herrarna vansinnigt roliga på helt olika sätt. 
2. Vilken är din paradrätt? Jag har ett dokumenterat för gott självförtroende när det gäller min egen mat så jag törs knappt svara....men jag gör faktiskt god lasagen, köttfärssås och tomatsoppa. Men min verkliga talang ligger i röror, dressingar och andra smetiga sammansättningar. Min banankaka är en ny egen favorit också....ok I´l be shutting up now ;-)
3. Vem är din förebild? Fortfarande min man
4. Vem borde börja blogga? Nina i Cardigans, Cia på Elle och H&Ms pressredaktion
5. Om du var tvungen att välja – din blogg eller ditt facebookkonto? Lätt min blogg. Facebook är jag inte intresserad av alls nästan
6. Är du bra på att löneförhandla? Tänker att jag är bättre på att påverka innan förhandlingen måste till.....typ. Dessutom är jag gift med förhandlarnas förhandlare.
7. Hur mycket tid lägger du på ditt bloggande? Olika, kanske 1 timme i snitt, om dagen
8. Vilken film såg du senast? Åh min skäms fråga....lyckas ju aldrig se några nya filmer....tänk tänk tänk....näe, mins inte.
9. Du får massa pengar – vad betalar du av först CSN-lånet eller bolånet? CSN
10. Vad tycker du om ordet entreprenör? Oumbärligt för den lilla staden. Vart vore vi utan de som orkar lite mer, kämpar lite hårdare och har lite bättre idéer.
11. Lever du som du lär? Såklart inte jämt men ibland skimrar jag nog till ;-)

Inga kommentarer: