lördag 2 mars 2013

kudde

Jag förstår att ni legat sömnlösa och väntat på att få reda på vilka kuddar jag till sist hittade för att få in lite vår i sällskapsrummen.....ehh, vadå...inte, nähänä. Men här kommer en liten kuddredogörelse iaf. I salen blev det lite grönt brunt och turkost, fr Åhlens, blir glad varje gång jag går förbi.
I biblioteket lite mer djur och natur. Trollsländan som ligger i vår howard-liggfåtölj kommer ifrån....håll i er nu, Ica maxi, som den aningens fåniga människa jag är stod jag och höll i den bra länge och dividerade med mig själv huruvida jag kunde köpa inredning på Ica maxi....det kunde jag visade det sig och trollsländan trivs ypperligt i fåtöljen.
I vår röda soffa blev det ett turkost nummer och en blommig fågelkudde, båda från Åhlens. Jag känner mig nöjd där.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Finfina kuddar allesammans. Haha, hög igenkänningsfaktor där på ICA Maxi-shoppingen... som om det skulle vara katastrof om man råkar hitta ngt man gillar där. Den var ju jättesnygg!!!

Librarybeth sa...

ps. fågelkudden skulle göra sig himla bra i en säng här... hmmmm.

hallinbloggar sa...

Åh, så härligt! Fynden finns dör man minst anar det : )