fredag 28 augusti 2009

Idag - Fredagsglädje

Det var en jämarns bra dag ska ni veta. Varför, ni får två exempel. En vän, en gammal och kär, har fått veta att hon inte bär på en väldigt farlig gen som det var 50% risk att hon hade. Fantastiskt! En annan gammal och kär vän väntar på en bebis, extra fantastiskt. Fattar ni, bra dag. Det är dessutom fredag och vi har efterhandsfirat lite. Lamminnerfilet, stekt karljohan, gröna bönor, örtsmör och rödvinssky. Plus lite gott rött till. Nu tittar vi, sist i världen, på Sideways. 
Jag har klackat runt i mina Acnes hela dagen men när jag skulle ta mig hem hade fötterna fått nog och regnet öste ner. Då fick det bli lite chaplin-singing in the rain stilen istället med herrskorna från VOX. Tröjan är Ida Sjöstedt frö Monki, brallorna och kavajen H&M.

2 kommentarer:

Linda K sa...

åh jag gillar det där spetsiga på tröjan!

Garderobenmin sa...

LindaK - jag med, så enkelt liksom.