tisdag 25 augusti 2009

Jag Idag - bälte

Idag har vi packat konstverk och flyttat väggar, beställt transporter och valt kulörer. Trix och fix med andra ord. Det kommer att bli fint, väldigt fint. Jag har även bokat hotel för min nästa Sthlms-tripp. Ska testa Story Hotel, verkar vara rätt coolt. Vi får se. Jag ska hur som helst ha en grym helg. Först ska jag kolla in div utställningar och ha möten, sedan är jag bjuden på ett arty event, på fredagen ska jag till min stora lycka bli bjuden av underbara S-Fab på Killinggängets Dramatenpjäs, resetn av helgen ska jag också hänga med min underbara teaterdejt för hon firar 30 den helgen, med stort rosa kalas. Tre dagar och nätter bara för mig och mina girls. Ohh så fint det kommer att bli.

Jag testar en ny variant med min Acnekavaj idag, med bälte i midjan (fr Monki), blev ju riktigt fint. Till kavajen kör jag med t-shirt och gamla shorts fr H&M och sandaler fr DinSko.

Imrogon är en annan dag.

Inga kommentarer: