tisdag 5 januari 2010

Happy nytt å allt det där

Sent om sider kommer en liten outfitsrapport för nyår, en efterlyst sådan ;-)
Vi firade i en alldeles underbar miljö, värdig. Helt fullproppad med kristallkronor, siden och tofsar i guld. Maten var perfekt, hummer, hjort och creme brulee. Perfekt, förutom att jag inte fick dricka champagne denna nyår. Jag var således festens minne, hon som kom ihåg allt k
ul och pinsamt.....ingen nämnd och ingen glömd. Närå, skojar bara. Det var hur kul som helst, tokmycket dans, världens bästa människor, asgarv och viktiga ord. Bästa bästa, förutom det där med bubblorna då.
Jag hade på mig en gammal och mycket använd trasa fr Monki. En slapp historia som jag piffade upp med en raffig (hahaha) spets-bh som fick synas i sidorna, på bilden har jag mina "gå till festen skor". På mig under festen var nitdojorna fr DinSko. Väskan kommer fr danska Dixie och är en julklapp, den vulgostora blomringen fr Lindex och resten av gulden fr Maken i olika etapper.
Fångad på dansgolvet, det är mycket pustigare att dansa med en liten bebismage än utan. Förvånansvärt mycket pustigare, men lika rackarns roligt.
Som sagt, utsikt, överdåd och bling bling.

3 kommentarer:

Linda sa...

finns mycket goda mousserande alkoholfria viner på systemet! du måste testa!

Linda K sa...

din snygga snyggis!

Garderobenmin sa...

Linda - yes, jag har koll. De är helt ok men inget slår en kall torr champagne ;-) Ungefär som att äta frukt när man vill ha choklad....
LindaK- Thanks! Underbara underbaring ;-)