lördag 16 januari 2010

shopping

Sköna Lördag! Jag sov till halv tio, familjen åt gemensam frukost och sedan hade vi enskilda aktiviteter i grupp. Maken satt som vanligt klistrad framför Vinter Studion, Kiddet lekte någon slags badlek med sin nya playmobil-bondgård inne på sitt rum (fråga inte), jag ägnade mig med liv och lust åt att fixa i min garderob, tvätta och organisera klädsituationen. Sedan bytte vi pyamas mot andra paltor och drog in till stan. Jag shoppade skor och superfynadade en Rodebjerklänning av bara farten. Snart väntar middag hos några bästisar, jag har hört hur någon viskade skaldjur......,vi ska bada utomhus och ha det allmänt trevligt. Det bästa är att deras hus, förutom att vara helt fantastiskt fint, är väldigt stort. Det finns massor av plats att sova över på, passar en småbarnsfamilj helt perfekt. Kiddet får somna i lugn och ro och modern och fadern kan fortsätta att roa sig. Jihoo!
Hej hopp, ha en fin kväll hörni!

Jag har haft på mig Makens polotröja fr H&M, tights fr H&M, stövlar fr Whyred och halsband fr Indiska

Inga kommentarer: