fredag 19 november 2010

7 saker för att jag är fin


Jag har fått en award av Ha Det Gott som bloggar här; http://rubinen777.blogg.se/
Tack!

Som vinnare ska du kopiera in bilden i din blogg.
Tacka och länka den som du fått utmaningen av.
Skriv 7 saker om dig själv.
Skicka vidare awarden till sju personer.

sju saker om moi;
1: Jag har vuxit 1 meter och 1 cm i hela mitt liv faller således in i kategorin petité ;-)
2:Jag kan tydligen inte lära mig att hoppa i säng i tid för nu är klockan snart midnatt och jag har en bebbe
3: Jag älskar gamla ödehus men tycker att de är läskiga
4:Jag är en latmask och kommer inte igång med min träning
5:Jag blir gråtmild av bra kulturupplevelser
6: Jag tänker vara snygg hela dagen imorgon...
7:för Jag fyller år imorgon!


Jag skickar inte vidare, gör aldrig det, men tack rara Ha Det Gott för Awarden.

1 kommentar:

Att ha det gott sa...

Trevligt att få veta mer om dig
och STORT GRATTIS