onsdag 27 juli 2011

Vänner som kommer och vänner som åker. Igår blev det allt lite fest, fler än vanligt var här och det blev både risotto och bastu med bad. Hela ondskangrejen i grannlandet tog musten ur mig, blir trött och ledsen av alla rubriker och rapporteringar, av att se hans jävla nuna överallt och tänka på vad han gjort och gör med världen. Det faller av då, lusten till det vackra. Men nu måste han ut ur skallen, vännerna på besök hjälper, enormt. Det är nästan alltid lösningen för mig, att omge mig med fina människor, prata, skratta, äta - leva. Till helgen är det musikfestival i vår stad och det ska bli underbart. Underbart I tell You. En bästis har kommit hem från Gotland och vi ska hänga, det gör mig glad. Hur som, jag tänker vara glad. Glad!
Idag har jag på mig jeanschinos fr Lindex, sidennattlinne fr Sonia Rykiel for H&M, linne fr H&M och dockstatofflor. Örhängen Indiska.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Ja, livet går ju vidare och kanske, kanske kan det komma något positivt ut av även detta fruktansvärda...