torsdag 20 oktober 2011

LISTA!

Fr http://fraidi.blogspot.com/
Hela;
Längd:
152 (är pytte, har typ vuxit 1 m i hela mitt liv)
Vikt: 49
Hårfärg: Mörkblond....men det är svårt att veta när den aldrig tillåts komma fram
Ögonfärg: Grön-blå
Fräknar: Nope
Bästa kroppsdel: Rumpan är än så länge helt ok, ögonen och mitt hår är oftast bra också
Sämsta kroppsdel: Ryggen, för den är det lite fel på
Ärr: ett fult på ryggen
Tatueringar:
Piercingar: Hål i öronen bara
Sjukdom: Nej
Brutna ben: Nej
Fobi: Nej
Tvångstanke: Nej...alltså jag går ju inte på A-brunnar...men det är ju bara sunt förnuft ;-)
Rädsla: pass
Kroppsligt partytrick: JJag har en väldigt lång tunga.....haha
Bästa känsla: Efter väl genomfört något, typ tenta, föredrag, tung arbetsperiod
Bästa fysiska känsla: Känna att man somnar....sjunka ner i ett hett bad...att känna mig stark i kroppen

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Intressant o. rolig lista!!!!

Gunilla sa...

Kul att lära känna dig lite mer! :) (Listan knycker jag eftersom jag har lite bloggtorka just nu.)