onsdag 22 februari 2012

hellre en hemmagjord semla än trista kläder

Alltså.....det ver tur att jag fick semlor av svärmor idag (och sällskap och god middag såklart) för jag är så uttråkad på mina kläder......ååhhhhh känns det varje morgon. En skärpning är på sin plats alltså för jag har ju kläder, det är inspirationen som tryter.....och kanske ev tvätthögen som är liiite för stor ;-) Men svärmor rådde bot lite även på klädbiten, jag kom hem med en ulltröja från irland, inhandlad på plats på 80-talet, som jag nu får ta över Mörkblå med typ ekblad på.....jag tänker att det ska titta fram en krage i halsringningen....lite så där superprydligt som jag bara hatade när jag var typ 15.....lustigt det där. Vi får se hur det blir.
Smygfotad även idag, bakom en skynke tom ;-) Ute i dagsljus hade det iaf sett lite roligare ut för koftan fr Acne är mörkblå och riktigt fin men här syns den knappt, tröjan med hålbrodyr är fr H&M.

2 kommentarer:

Anna sa...

fin som vanligt!
& semlor har det ätits här idag, istället för tårta - inte mig emot!!

Garderobenmin sa...

Anna - tack ;-D Semlor är balsam i vintertröttan och kylan!