fredag 3 februari 2012

jag tager vad jag haver

Det är minst 20 minus ute och vi är lyckligt strandade hos Svärfar (Svärmor på en strand i solen och Maken har dragit till fjälls) tager jag den kameramöjlighet som fanns till hands. Svärfars photo booth!
Jag tycks ha fastnat i någon slags denim-look men den enkla förklaringen är att garderoben ligger i lådor så det jag lyckats gräva fram används på bästa sätt. Jeanstop fr Lindex över vit skjorta fr Monki och vintagepärlor i öronen.
En rufsig bulle-frisyr idag igen.

Hoppas att ni har en fin kväll lovely ones!

2 kommentarer:

Fliselin sa...

Oj! Vilken avancerad, fin håruppsättning! Kanske ska träna på något sådant!

Garderobenmin sa...

Fliselin - görs med fördel på ett oborstat, halvskitigt hår, gärna preppat med ngn form av matt-spray....och många hårnålar.