måndag 2 april 2012

I hear with my pretty little ear....

 .......att månaden april är fylld med roligheter och de kickstartas med påskfirande hemma i staden. Väldigt skönt med lediga dagar då vi inte ska iväg någonstans, små korta utflykter och en hel massa bygg och flytta om stök bara.
Idag har jag, förutom osedvanligt kass hållning, på mig en skjorta fr H&M som jag älskar formen på, kort fram och längre bak, jeans fr Cheap Monday och skor fr Pieces. I öronen omisskännligt tingeltangel fr Marni at H&M.

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Den sortens lediga dagar är precis vad jag behöver just nu. Inte för mycket inplanerat. Ja, byggstök slipper jag, på den fronten har vi gjort vårt tycker jag! Najs outfit!!

Garderobenmin sa...

Librarybeth - och idag VAB...som ett brev på posten när alla känner sig lite ur slag och trötta.

Vesnas vardag sa...

Stilrent och snyggt. Söta örhängen med.

Garderobenmin sa...

Vesna - Tack så mycket!