måndag 23 september 2013

idag och häromsistens

Så ja, nu är jag web-buren igen. Gillar verkligen inte att vara nedkopplad, tvn gör mindre att inte ha men internet....då känner jag mig avskuren. Nu ska jag snart linda in två kids i vatten och stormskyddande lager och ge mig iväg för att hämta min förstfödda. Kiddo har sin lediga dag på måndagar och just denna måndag har vi hunnit tokmysa med Laban och Labolina, filt i soffan å allt det där, kolla igenom en hel drös med kortfilmer från hennes bebistid och baka chokladbollar till gäster som precis ställde in. Synd sa hon....men nu får vi alla bollar va mamma?
Häromsistens hade jag kläderna ovan, min nya blus fr Rodebjer, älskar att den är vid och slutar i en volang, mitt sätt att köra peplum. Jeans fr Cheap Monday och skor fr Vagabond. Halsband fr Indiska, klocka vintage Omega.

Inga kommentarer: