måndag 17 mars 2014

girl crush - Lotta!

I senaste numret av Åhléns medlemstidning är det en ganska lång intervju med Lotta Lundgren och jag känner att jag gillar henne ännu lite mer än jag gjort tidigare. Först såg jag henne hos Plura i lördags och kände helt ogenerat att oj vad vi skulle ha roligt ihop hon och jag, så där härligt asgarvigt, matälskande och sensuellt skulle vi svänga runt i valfritt kök å bara ha skitroligt. Folk runt om kring ba - wow vilka härliga kvinnor - tänk den som fick skratta med dom... Och i morse läste jag som sagt intervjun som Annah Björk gjort med henne och läser att hon säger "Om jag äter bra är den här dagen i alla fall inte förgäves..." och då blir det helt tydligt att hon är my kind of woman. Precis så önskar jag att jag kommit på att formulera mig kring mitt matlagande och mitt ätande men hittills har jag bara sagt "jag är (nästan) hellre hungrig än äter äcklig mat"....inte så charmigt va och inte alls politiskt korrekt att säga heller. Jag ju faktiskt aldrig upplevt riktig hunger, alltså riktig "jag har inte ens råd att äta gröt-hunger" så därför får jag ju egentligen inte säga så....men det känns så, som att det är slöseri med livs-tid att äta trist mat. Dock säger Lotta det mycket bättre och hädanefter tänker jag knycka hennes formulering...men alltid ange källa ;-)
Hon är föresten tok-snygg på bilderna till intervjun, Naomi Itkes har stylat och då vill det ju gärna bli bra plus att Lotta ju är ett mkt snyggt råmaterial. Så, Lotta I love You ;-)

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag känner detsamma. Älsk på Lotta! Känner att jag har lite att lära vad gäller det där med passionen till mat...