fredag 6 juni 2014

igår - spännande så jag fick ont i magen och sedan huvudet

Japp, spännande dag igår. Jag hade min första lektion på körskolan, magknip innan, hysterisk koncentration under tiden och djävulsk huvudvärk efter åt...var typ knäckt hela dagen. Haha, vilken resa det här blir, huga.
Efter middagen hemma i stan igår packade vi in oss i bilen och drog ut till sommarhuset för att fira nationaldag och ha det allmänt underbart. Tex är det Nordingrå Konstrunda i helgen och det är alltid en höjdpunkt, förra året kom vi hem med två fantastiska skulpturer i järn-plåt.
Igår stassad i stickat,  halsband och shorts fr H&M, gamla gamla herriga skor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja! (Fatta att barn är stissiga ibland som lär sig så mycket nya läskuga saker hela tiden, heja på dem också!)

Kram AKAF

Anonym sa...

Ja heja dig! Själv har jag inte orkat ansöka om att övningsköra eller välja trafikskola. Men har sagt att jag ska ta det innan 40.. Öh snart ju... Gah! Som sagt: du är min förebild! Kram fru O