tisdag 3 juni 2014

svart på bröllop

Jag älskar svart, helsvarta outfits är (nästan) alltid snygga....jag gillar även att bära helsvart på sommaren, tycker att det är ruskigt snyggt med en helsvart stass till en lätt solbränna. Så frågan är då, får man bära svart på bröllop....beror på vilka som gifter sig skulle jag säga. På vårt bröllop fick man helt klart ha svart, på det jag ska på om två veckor tror jag också att det är helt ok...ev inte  det som kommer i slutet a sommaren....el fast jo...kan inte komma på några bröllop jag varit på där det inte skulle varit ok. Som sagt, det gäller väl att känna in de som gifter sig.
Nu har jag nog redan listat ut vad jag ska ha på mig om två veckor (väljer ur egen garderob denna gång) men om jag inte hade det skulle jag gärna varait en cool svart katt i den här stilen. Örhänget fr Vicki Sarge är magiskt, klänningen fr &Other Stories också. Ju mer jag kollar in den ju mer perfekt ter den sig....ujujuj ;-)
 Väskan är i skinn, ser rasande fin ut och kommer fr H&M!
De coola klackarna kommer också fr &Other Stories

2 kommentarer:

Jenny sa...

Rackarns snyggt alltihop. Men örhänget! My God, vad snyggt.

Librarybeth sa...

Jag mejlade faktiskt etikettgurun Magdalena Ribbing (DN) för ngr år sedan ang svart på bröllop! Hon sa blankt nej, fast eg är ju svart en festfärg men den lämpar sig inte på bröllop ansåg Ribbing. Och eftersom jag tycker hon är en så cool dam så följde jag hennes råd trots att jag också är vansinnigt förtjust i svart. ;D