måndag 3 november 2014

Lång dag

Jag har (är fortf på resande fot) varit ute, å som vi säger hemma vid, farit idag. Klev upp strax efter fyra i morse ( en inte ok tid i min bok), tog första tåget mot Sthlm vid fem (älska tåg, helt ok i min bok). I huvudstaden har jag jobbat konferens hela långa dagen, bra viktigheter sas av viktiga personer. Hoppas bara att jag kan komma ihåg dem. Det fanns lite tid att fylla efter konf å innan hemresa, kvickt som en iller hann jag både med Svenskt Tenn och COS....en genialisk plan, tajmad å klar in i minsta detalj. Sedan sushi-dejt med fina två på centralen innan jag skulle tåga hemåt igen. Glömde då att be de tu om fotohjälp, hade tänkt visa er ett rart nytt stycke kläd med fin knäppning. Får bli en annan gång, förmodligen inte i huvudstaden utan snarare bästastaden.

Inga kommentarer: