söndag 2 november 2014

söndag och nu är det november

Ljuvligt lugn men ändå fullmatad helg. Inget uppbokat på förhand vilket är väldigt ovanligt för oss. För att inte sitta sysslolösa drog vi med hela gänget till Ikea i för liten bil och köpte sånt som fattats här hemma...typ sängbord till oss, små byråer till tjejerna, otaliga förvaringslådor till lekrum mm. Sedan har vi spenderat resten av helgen skruvandes, rensandes, sorterandes. Idag la vi till några extra ungar till kaoset och fortsatte rensa tills orken tröt. Då hyfsade vi till oss och åkte hem till byn den fina för söndagsmiddag med familjen. Så, nu sitter jag här i soffan och tänker att helgerna borde vara minst tre dagar långa, att rosa bubbel på en söndag är väldigt trevligt och att när vi alla ses så blir det kakafoni och det älskar jag.
Gillar min rea-fyndade klänning fr COS som jag snubblade över sist jag var i Göteborg så mycket. Som att ha pyjamas på dagen...vilket sällan är dåligt.

Inga kommentarer: