måndag 24 augusti 2009

Jag Idag - bröllopsstassad


Ett underbart bröllop, väldigt personligt. Man kunde verkligen känna igen brudparet i allt som hände under dagen. Allt ifrån den vackra vigseln på stranden, ballongerna som steg till skyn när de kysstes för första gången som gifta och deras klädsel till den galna dansen som pågick till soluppgång. Huvudpersonerna var nog nästan sist av dansgolvet. Kärlek och glädje präglade dagen, som sig bör när det vankas bröllop. Thanks you guys. 
Jag hade dagen till ära inhandlat ny klänning (är någon förvånad?). En sammetsklänning i bränd gul nyans, fr H&M, på fötterna urgamla partyklackar som jag inte längre minns var de kommer ifrån, Elles gratisväska fick följa med, likaså min Whyred-kavaj och min mest använda secondhand-brosch. Maken sportade ;-) en blank historia fr Moods of Norway, lackskor fr Acne och matchande slips fr Kenzo. 


2 kommentarer:

Linda K sa...

ooooohhh så snygg!

Garderobenmin sa...

LindaK - ooooh, tack. Så härligt med en komplimang från dig igen! Jag känner höstpeppen komma igång.